S’estrena l’Escolta-Contes a P5

Aquesta setmana la meitat dels grups de P5 han començat l’Escolta-Contes, una activitat es que durà a terme en una sessió setmanal, en agrupació flexible de la meitat de la classe. L’activitat es fonamenta en l’escolta activa de contes, per tal de potenciar la imaginació, l’atenció, la concentració, la comprensió i l’expressió oral.

Els dos primers grups s’han mostrat molt motivats, han aconseguit relaxar-se i gaudir d’aquesta estona d’audició de contes. La setmana vinent, la resta d’alumnes participaran d’aquesta primera sessió d’aquesta nova activitat que s’ha introduït aquest curs a P5.

La segona sessió se centrarà més en la comprensió, l’expressió oral de les emocions i d’allò que en escoltar han imaginat.