Conferència sobre els mitjans de comunicació

El passat divendres 22 de març el sr. Josep Laborda, enginyer en Telecomunicacions i pare de la Júlia i l’Ariadna, ens va venir a fer una conferència sobre els mitjans de comunicació.
El tema estava relacionat amb el contingut de medi que s’ha treballat aquest segon trimestre a 2n de primària.
Ens va recordar que hi ha mitjans de comunicació de Massa i Personals, l’evolució que han sofert alguns aparells al llarg del temps, la influència que té Internet en la vida qüotidiana, etc.
Els alumnes van gaudir de les interessants explicacions i van participar molt en el torn de preguntes.
Al final la Júlia va regalar als seus companys un diploma personalitzat que havia dissenyat amb l’ajuda del seu pare i que els va agradar molt.
Per la nostra part i com agraïment el vam obsequiar amb un punt de llibre fet amb la impressora 3D de l’escola.