Castanyada al Pinar de Canyelles

Enguany l’espai del Pinar, a Canyelles, ha acollit l’alumnat de quart d’ESO, 1BAT i 2BAT per celebrar la Castanyada amb el ja tradicional Concurs culinari.
Aquest any, el primer premi va anar a parar al grup de primer de Batxillerat que van presentar una paella de peix; el segon premi, el va rebre un grup de segon de batxillerat que va aportar al concurs una proposta mexicana molt gustosa i ben elaborada. Un grup d’alumnes de quart d’ESO va rebre el tercer premi per la presentació a concurs d’una fideuà. Es va reconèixer també, amb un accèssit, el treball de dos nois de quart d’ESO que van aportar també una paella de carn original i ben elaborada.
Els podeu veure a tots ells recollint els premis atorgats per un jurat de professors i professores de Secundària.