Institució Cultural Montagut | BIBLIOTECA

L’escola ofereix el servei d’acollida matinal i de tarda a les famílies de l’Associació que ho  necessitin amb l’objectiu de conciliar els horaris laborals amb els de l’escola.

El servei d’acollida comença el primer dia d’escola i finalitza l’últim dia de curs. L’horari és de ¾ de 8 a les 9 del matí i l’hora màxima d’entrada serà a 2/4 de 9, a partir d’aquest moment s’haurà d’esperar que s’obri l’escola per a tothom. Les famílies han d’acompanyar els alumnes fins a la zona respectiva on hi ha el servei (Menjador per als cursos de Primària, classe de P5 per als d’Infantil).

A la tarda l’horari és de 5 a 6 restringit als alumnes de la secció d’Infantil ja que els alumnes de Primària poden fer servir el servei de Biblioteca.
Hi ha una monitora que es fa càrrec de l’alumnat que hi assisteix i a les 8:55h els condueix cap a les classes.

Per a aquell alumnat de Primària i d’ESO que necessiti quedar-se a l’escola una estona més, la biblioteca és una de les opcions.

L’horari és de dilluns a divendres de 17:00 a 18:30 de la tarda i hi ha una monitora que se’n fa càrrec.

Aquest servei s’ofereix per a les famílies que formen part de l’Associació. Així mateix, aquestes famílies i els seus fills poden utilitzar el servei de préstec.