Us presentem la mascota de la Biblioteca de l’Escola Montagut

Aquest curs ens hem proposat elaborar un projecte per a la Biblioteca escolar. Hem pensat que primer de tot havíem de trobar un personatge que la identifiqui, és a dir, una Mascota que en sigui l’element dinamitzador.
Així doncs, hem organitzat un concurs adreçat a tot l’alumnat de primària, per tal de crear la mascota. S’ha fet una primera votació des de les tutories i n’han sortit 27 finalistes.

Aquestes han estat exposades a la Biblioteca durant dues setmanes i tot l’alumnat de Primària i Secundària, així com el professorat que ha volgut, les ha pogudes votar.
El dimecres 16 de novembre es van donar els resultats de la Mascota guanyadora i ho vam celebrar amb un esmorzar al pati amb coca i cacaolat.

Felicitem a la seva dissenyadora, la Carla Queraltó de 5è B de Primària.