Sant Jordi 2018

Aquest any, coincidint amb el fet que la diada de Sant Jordi torna a caure en dia lectiu, ens hem proposat recuperar una pràctica que vam posar en marxa durant dos anys i que va ser ben valorada per la nostra comunitat escolar.
Es tracta de fer una “llibreria” a l’Escola perquè aquelles famílies o aquells alumnes que així ho desitgin puguin començar a fer les seves compres de Sant Jordi a l’Escola. La “llibreria” del Montagut estarà oberta a les famílies des de les 16:00 fins les 18:00h. D’aquesta manera es podrà combinar la vista a l’Escola amb la tradicional passejada entre les parades de llibres que ompliran el centre de la Vila.
Convidem les famílies que puguin fer-ho que intentin reservar alguna estona entre aquestes dues hores per poder visitar l’Escola. Al llarg de tot el dia s’hi vendran roses (la recaptació de la seva venda anirà a finançar el viatge de fi de curs dels alumnes de 4t ESO quan facin primer de batxillerat).
El percentatge guanyat en els llibres servirà, en canvi, per comprar nous llibres per a la biblioteca de l’Escola. Quants més llibres comprin les famílies més en podrà comprar l’Escola per a renovar les biblioteques d’aula, especialment a infantil i primària.
Estem segurs que, com sempre, vostès faran que aquesta activitat oberta a les famílies del Montagut sigui de nou un dia de trobada de la nostra comunitat escolar i un dia de festa cultural, sense dubte dels més macos del nostre calendari.