Reconeixement al premi de Relats “Mira’m als ulls”

L’Associació del Personal de “la Caixa” va convocar una nova edició del concurs de relats ‘Mira’m als ulls’. Un concurs de relats per compartir motivacions socials
La convocatòria és oberta a la participació de la societat en general, de manera individual però també en nom d’organitzacions, i s’estructura en quatre categories: infantil, juvenil, adult i sènior. Els textos han de tenir una extensió inferior als 4.000 caràcters, sobre el tema del concurs. ‘El que mou la meva vida’ es refereix desitjos, motivacions, valors, fortaleses i vulnerabilitats, un projecte, una persona o col·lectiu, sentiments, passions, etc.
Les alumnes de l’escola que han estat guardonades a l’edició d’enguany del Premi de Relats “Mira’m als ulls”, dins el marc del Pla d’Acció Social, , celebrada a l’Auditori del CaixaFòrum de Barcelona el passat dimarts són:

Dafne Mill, promoció Subirats – 2n. d’ESO amb el relat “Un possible futur?”

Carlota López Raventós, promoció Mediona – 4t. d’ESO amb el relat “Carta a una amiga”

Mariona Martín Miquel, promoció Mediona – 4t. d’ESO amb el relat “L’aventura dels meus somnis”

Paula Mateo García, que l’any passat es va graduar en batxillerat, en la branca de Ciències Socials, amb el relat “Una petita part de mi”

Carlota Castellano Escuder, que l’any passat es va graduar en batxillerat, en la branca de Ciències, amb el relat “Tothom somriu en el mateix idioma.”