Neurociències: del cervell al comportament

La Dra. Margalida Coll va fer una conferència el passat 22 de febrer sota el títol “Neurociències: del cervell al comportament” que va ser una oportunitat per als nostres alumnes per a poder conèixer de primera mà un dels camps de recerca més innovadors de la biologia i la medicina actual. Especialitzada en el camp de recerca del tractament de les seqüeles dels traumatismes cranials, la Dra. Coll va explicar les diferents fases de la seva recerca. Una de les idees centrals de la seva exposició girava al voltant de la importància que el nostre cervell rebi estímuls complexos (els que provenen de la lectura, la música o l’esport) per al seu desenvolupament. A la conferència li va seguir l’habitual torn de paraules amb un interessant debat entre els alumnes i ella.