Montagut Aula Oberta: “Investigant amb llum: ciència i noves tecnologies”

L’alumnat de 4tESO i Batxillerat va prendre part en la xerrada de l’investigador Pau Farrera (ICFO) “Investigant amb llum: ciència i noves tecnologies”.
El ponent va començar la conferència amb una presentació que tenia com a punt de partida l’escola pública Cristòfol Mestre de Vilafranca del Penedès on ell va cursar Primària, va explicar també el procés per escollir el seu futur universitari quan es trobava a segon curs de Batxillerat de l’Institut Alt Penedès i la seva arribada a la Universitat de Barcelona per estudiar Física. Actualment el senyor Farrera es troba a l’ICFO, un centre d’investigació dedicat a l’estudi de les ciències i tecnologies de la llum. El centre té una triple missió: de recerca de frontera, de formació de tecnòlegs i de transferència de tecnologia i coneixement.