MENJADOR

Menú menjador març

DESCARREGA

L’escola disposa d’un menjador escolar amb cuina pròpia en l’horari de migdia. El coordina i dirigeix la Sra Sara Morenilla, nutricionista. L’equip compta amb 5 persones a la cuina i  un equip de monitors/es amb una ràtio d’1 monitor/a per cada 20 alumnes.

Els menús són equilibrats i basats en la cuina mediterrània. Són mensuals i es pengen a la web a l’inici de cada mes. A més, disposem de suggeriments de menú per sopar per complementar els àpats diaris de manera equilibrada.

El servei ofereix menús de dieta tova i menús per a l’alumnat amb al·lèrgies o intoleràncies alimentàries. Les porcions d’aliments s’adapten a l’edat i necessitats.

Diàriament, per a l’alumnat d’Educació Infantil, l’escola els serveix el berenar.

Es pot utilitzar de manera fixa o de forma eventual, prèvia comunicació a la Secretaria de l’escola.

També s’organitzen d’activitats lúdiques i educatives per a l’alumnat d’educació infantil i primària, que completen la seva educació. A ESO, s’ofereix un servei d’estudi vigilat.

És un servei privat de l’Escola que no rep cap subvenció de cap institució.

Quotes menjador 23-24

ACOLLIDA

Bates i Xandalls

Botiga

L’escola ofereix el servei privat d’acollida matinal i de tarda a les famílies de l’Associació que ho necessitin amb l’objectiu de conciliar els horaris laborals amb els de l’escola.

CALENDARI

El servei d’acollida comença el primer dia d’escola i finalitza l’últim dia de curs.

HORARI

De 3/4 de 8 a les 9 del matí. L’hora màxima d’entrada serà a les 8.40h, a partir d’aquest moment s’haurà d’esperar que s’obri l’escola per a tothom.

Les famílies han d’acompanyar els alumnes fins a la zona respectiva on hi ha el servei.

L’horari de l’acollida de la tarda és de 17h a 18h i està restringit a l’alumnat de la secció d’Infantil.

L’alumnat de primària de les famílies que pertanyen a l’Associació Cultural poden utilitzar el servei de Biblioteca entre les 17.00h i les 18.30h. Hi ha una monitora que es fa càrrec de l’alumnat.

EXTRAESCOLARS

Extraescolars curs 23-24

Apunta’t

El servei d’activitats extraescolars està gestionat per l’AMPA en col·laboració amb l’Escola.

Les activitats extraescolars ofereixen bons contextos d’aprenentatge, l’oportunitat de descobrir talents, habilitats i passions amagades, d’aprendre a conviure i adquirir autonomia i esperit crític.

Actualment s’ofereixen les següents activitats:

INFANTIL

• Manualitats
  • Taekwondo
  • Iniciació a l’esport (NOVETAT)

PRIMÀRIA

• Bàsquet
  • Taekwondo
  • Rítmica
  • Manualitats
  • Teatre
  • Cuina
  • Escacs
  • Esgrima (NOVETAT)

SECUNDÀRIA

• Bàsquet
  • Rítmica
  • Mecanografia
  • Esgrima (NOVETAT)
  • Manga i Còmic (NOVETAT)
  • Anglès (PET 1, B1.1, B1.2, B2.1)

Per a més informació visiteu la web de l’AMPA

A més, a l’ESO i Batxillerat l’escola ofereix classes extraescolars de preparació a exàmens oficials del FIRST i ADVANCED (anglès) i DELF (francès).

BIBLIOTECA

Aquest servei està actualment restringit a la tarda a causa de les properes obres al menjador.

Serveis oberts a la Vila:

CAMPUS D’ESTIU

Campus d’estiu

Més informació

L’Escola ofereix un Campus d’Estiu amb contingut pedagògic, lúdic i de formació de la personalitat, per a alumnes de fora de l’escola com per alumnes de l’escola.

Calendari: darrera setmana de juny fins al divendres de la darrera de juliol.

Horari: de 9h a 13h. Acollida de 8h a 9h i de 15h a 17h (amb servei de menjador addicional).

Web del campus: https://esportilleure.cat/

CONVERSES PEDAGÒGIQUES I TALLERS PER A FAMÍLIES

En col·laboració amb l’AMPA, el Montagut ofereix a les famílies interessades el cicle de conferències “Converses pedagògiques per a famílies” i tallers dirigits per l’Equip de Departament d’Orientació de l’Escola.