LLIURAMENT PROVES CANGUR 2017

El passat 29 de maig es va celebrar a la sala Poliorama de Barcelona el lliurament de premis de la XXII prova Cangur de la SCM de Catalunya.

L’acte, presidit pel Sr. Xavier Jarque (president de la SCM) i acompanyat de diferents representants d’organismes educatius, va iniciar-se a les 18:00 h amb un breu discurs de benvinguda i una felicitació als participants.

Tot just fets els parlaments de la resta de membres de la mesa, s’inicià el lliurament de premis als participants, on la nostra alumna Carlota Esclassans, que va quedar la 10a d’entre 20467 participants, va rebre un diploma acreditatiu i una beca per a una estada en un campus de matemàtiques.

L’Hble. Sra. Meritxell Ruiz, Consellera d’Ensenyament, va cloure l’acte, convidant l’alumnat a no perdre la il·lusió per les matemàtiques.

dig