#Like_unfollow: Espectacle teatral a càrrec de la companyia TeDebat

El passat divendres 7 d’octubre l’alumnat de 1r i 2n d’ESO van assistir a la representació de l’obra teatral “#Like_unfollow”, a càrrec de la Companyia TeDEBAT. La representació va tenir lloc a la biblioteca de l’escola.

L’obra introdueix a l’espectador en el món de les relacions entre adolescents i els fa partícips, alhora que els alerta dels perills de les xarxes socials que els distancien de les emocions dels seus companys, els aïlla, i l’utilitzen com un poder que posteriorment s’escapa del seu control. Veuran reflectides emocions i sentiments habituals en el seu dia a dia i els alerta de les conseqüències negatives d’algunes xar

L’espectacle va anar precedit d’una introducció feta per un dels actors, que va va situar a l’alumnat en els temes que es treballarien a l’obra i va demanar la reflexió constant mentre es visualitza la representació. Posteriorment es va dur a terme un debat entre els actors i l’alumnat a partir d’una feina feta en grups.