L’escola a la Magic Line

La Magic Line és la mobilització solidària en favor de les persones que es troben en situació vulnerable que organitza Sant Joan de Déu.
L’esdeveniment central d’aquesta mobilització és una caminada solidària, per equips i no competitiva, que promou la implicació dels equips participants a través d’un repte econòmic a assolir abans de la caminada, que enguany se celebrarà el 4 de març de 2017. Els equips fan accions de sensibilització i captació de fons al seu entorn per aconseguir el repte i així fer créixer l’impacte solidari de la mobilització.
La caminada solidària pels voltants de St. Miquel d’Olèrdola del passat 19 de febrer, organitzada per un grup d’amics, ha estat l’activitat per aconseguir mobilitzar un total de 420 caminaires i ha superat àmpliament el repte econòmic de 1000€. A l’acabar els participants han pogut degustar vermut i pica pica, i les 240 persones que s’havien inscrit han participat en un emotiu dinar. En aquesta activitat l’escola Montagut ha estat àmpliament representada tan per personal de l’escola i com per pares i alumnes.
Els 6000€ recaptats en aquesta activitat es destinaran a l’Obra Social de sant de Déu i a la nova línia d’investigació oberta a Sant Joan de Déu dedicada al càncer infantil.
Felicitem a tots els participants!