La castanyada d’ESO a Mont-Ral

El passat 31 d’octubre l’alumnat de Castellví va gaudir d’un dia de lleure a l’entorn de Mont-ral. De les diferents activitats que van realitzar destaquem l’escalada per una de les parets rocoses de la muntanya i la cursa d’orientació pel poble. Finalment varen dinar tots plegats, juntament amb els professors.

L’alumnat de Castellet i Subirats va fer una activitat relacionada amb l’espeleologia a la serra de Prades, a l’Alt Camp. Primer van entrar a una cova, on un monitor va explicar-los el procés de formació de les parets, sostre i obertures. A continuació, degudament equipats amb cascos i arnesos, van escalar una via ferrada fins arribar novament al pas des d’on havien baixat caminant.

Un recorregut emocionant per un paratge preciós i poc conegut de l’orografia catalana.