Jornada literària a Secundària

Divendres 22 d’abril. L’alumnat de Secundària ha participat de la Jornada Literària organitzada pel professorat. Les classes habituals s’han canviat per activitats tan diverses com la gimcana literària, regala les teves paraules, “personajes ilustres” , recitem Shakespeare, el gran dictat, enigmes als llibres, l’esmorzar solidari ….i moltes altres que ens han fet gaudir d’un dia diferent i molt divertit.
El ja clàssic certamen literari ens ha permès descobrir el talent d’alguns dels nostres alumnes. Aquest any el certamen tenia tres novetats:
– Els diplomes lliurats als guanyadors han estat dissenyats pels alumnes de les promocions Castellet i Mediona.
– Per primera vegada s’ha incorporat la llengua francesa com a llengua de concurs; així doncs els nostres alumnes presenten obres en quatre llengües: català, castellà, anglès i francès.
– Les obres seleccionades en llengua catalana s’han presentat als Jocs Florals de Catalunya.