Gran donació de productes per a les paneres solidàries

En el marc de la campanya Nosaltres també som petits valents, que es duu a terme a l’escola des de fa unes setmanes, ha començat la recollida de productes i serveis aportats per les famílies amb negocis propis o a títol personal. La donació s’ha activat especialment aquesta setmana i des de l’escola es vol agrair la gran implicació i col·laboració de tothom en aquesta activitat que es clourà el dia de la festa de final de curs del proper 10 de juny, amb un sorteig de diferents lots de productes. Els beneficis del sorteig, com els de l’esmorzar solidari, les selfies solidàries que es poden fer des de fa setmanes a la secretaria de l’escola o els beneficis de les cooperatives de 5è, seran pel SJD Pediatric Cancer Center Barcelona.

Esperem que les col·laboracions continuin creixent en els propers dies. Encara ens queda temps per a Ser Petits Valents.