Entrevista a Maria Bassegoda #montagutpetitsvalents

El proper dissabte acaba la campanya Nosaltres també som petits valents, que es va començar abans de Sant Jordi i que ha suposat un seguit d’activitats destinades a recollir diners per a la campanya Petits Valents de la Fundació de Sant Joan de Déu per a la construcció de SJD Pediatric Cancer Center Barcelona.

En les darreres setmanes s’han recollit diners de l’esmorzar/berenar solidari, la guardiola i les selfies del photocall i d’una part dels beneficis de les cooperatives de 5è. A més, el mateix dissabte se seguirà recaptant fons amb el sorteig de les paneres solidàries i del mercadet de xandalls de segona que ha organitzat l’AMPA de l’escola.
La Maria Bassegoda, mestra d’anglès de Primària de l’escola, hi està estretament lligada i el proper dissabte serà l’encarregada de recollir el total recaptat en aquesta campanya.

Coneixem una mica més la seva vinculació amb l’Hospital i la seva experiència en relació al càncer infantil.