Col·laboració amb el Banc de sang

L’alumnat de Mediona, com en edicions anteriors, serà l’encarregat de dinamitzar la campanya del Banc de Sang el dia que l’escola celebra la Montagresca, el 16 de juny de 2018. Per aquest motiu, el dia 14 de maig van comença les sessions de formació
Els participants van assistir a una xerrada sobre la sang, la donació i aspectes de comunicació, alhora van començar a pensar les tasques de promoció .
L’activitat té diferents parts. En la primera, un professional del Banc de Sang imparteix una formació amb continguts científico-mèdics, de comunicació i de valors. A la segona part els alumnes creen materials per promocionar la donació de sang i organitzen la seva pròpia campanya de difusió per conscienciar el seu entorn i animar a la gent a que doni sang.
Després desenvolupen la campanya de donació, que es farà al menjador de l’escola, entre les 10h i les 13h. Del dia 16 de juny, en el marc de la Montagresca i en la qual l’alumnat de quart d’ESO animarà els adults a donar sang. La darrera fase es dedica als agraïments i valoracions. Es tracta d’avaluar tota l’activitat conjuntament amb l’equip educatiu i fer un reconeixement amb els resultats de la campanya pel centre i pels participants.