Club de lectura

Alguns alumnes del grup Castellví (1r ESO), han pres la iniciativa de formar un club de lectura a l’hora de l’esbarjo del menjador, temps en què el descans i la literatura es complementen.
Cada dilluns els components del club es reuniran per comentar i desgranar les lectures escollides, per compartir els sentiments que els hauran provocat les històries llegides i per debatre sobre aquells temes que es llegeixin entre línies.
El passat dilluns, en la primera de les reunions oficials es va escollir el nom del club, La lletra petita del Montagut, i la primera de les lectures d’enguany: “Memorias de un amigo imaginario. Matthew Dicks”.

No va ser fàcil escollir aquesta lectura, ja que totes les proposades eren tan​t​ o més interessants que l’esmentada.

Aquí us deixem alguns dels títols que es van proposar:

– La increïble història de la tieta terrible. Da​v​id Walliams.
– Una sonrisa roja como la sangre. Adam Gidwitz
– La porta dels tres panys. Sonia Fernández- Vidal.
– Jo, Elvis Riboldi. Bono Bidari.
– El petit príncep. Antoine de Saint-Exupéry.
– Diferent. Andreas Steinhöfel.

Us animeu a participar-hi?

Tots els dilluns de 13:30 a 14:30.