Cloenda del cicle Montagut Aula Oberta del curs 2015-16

El tercer cicle de conferències Montagut Aula Oberta es va clausurar el dia 5 d’abril amb la conferència de la Sra. Mireia Torres titulada “Una empresa catalana en el mercat global del vi”. La Sra. Torres és la directora general de les bodegues Jean Leon i la responsable d’Investigació i Desenvolupament del grup Torres. La seva conferència va tractar els reptes als quals s’enfronta una empresa familiar del món del vi en una economia oberta i globalitzada com l’actual. Des del canvi climàtic a les  adaptacions necessàries per fer front a una competència cada vegada més exigent, la Sra. Torres, que és mare d’un alumne de l’Escola, va exposar les estratègies i les polítiques empresarials necessàries per a poder respondre a aquests reptes. La conferència va anar acompanyada, al final, amb la degustació d’un nou vi sense alcohol que l’empresa Torres està desenvolupant per als mercats dels països on el consum de l’alcohol està prohibit i per aquelles capes de consumidors que podrien apreciar un bon vi però que no els agrada l’alcohol.