Acte de lliurament de premis de la XXIII Prova Cangur 2018

Els premis Cangur de matemàtiques van ser lliurats el passat dimarts dia 15 de maig en un acte celebrat al teatre Poliorama de Barcelona.
El nostres alumnes de Cicle Superior de Primària, Roger Aranès Márquez i Mireia Filella Bertran, van aconseguir la primera posició de Catalunya en el seu nivell i van ser guardonats amb una especial distinció en presència d’ en Joan Mateu, secretari de polítiques educatives; Josep Enric Llebot, secretari general de l’Institut d’Estudis Catalans; Javier Martín, en representació de la Reial Acadèmia de Ciències i Arts de Barcelona, i Rosa Argelaguet, directora de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa.
Les Proves Cangur de Matemàtiques, que des del 1995 organitza la Societat Catalana de Matemàtiques, són de caràcter lúdic i pretenen fomentar el gust per les matemàtiques entre els joves. En aquesta XXIII edició de les Proves hi van participar 29.224 estudiants de cicle superior d’arreu de Catalunya.